Forum Forum hufca przeniesione! Strona Główna Forum hufca przeniesione!
http://forum.zmigrod.zhp.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DZIEŃ MYŚLI BRTERSKIEJ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum hufca przeniesione! Strona Główna -> Imprezy Harcerskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ela k




Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:52, 18 Sty 2010    Temat postu: DZIEŃ MYŚLI BRTERSKIEJ

„Skauting nie jest wymyślony dla waszej uciechy, ale wiele wymaga. Nie zabierajcie się do skautingu dlatego tylko, że się wam podoba, lecz aby wprawiać się do służby dla swojego kraju. Wtedy posiądziecie ducha patriotyzmu, który każdy chłopiec winien posiadać, jeśli ma być godzien spożywania chleba.”
— Robert Baden-Powell

KOMENDA HUFCA ZHP POWIATU TRZEBNICKIEGO
WRAZ Z 7 DH „ ZŁOTE SMOKI”
ZAPRASZA GROMADY ZUCHOWE I DRUŻYNY HARCERSKIE NA BIWAK Z OKAZJI DNIA MYŚLI BRATERSKIEJ
DO OSOLINA W DNIACH 19-21.02.2010 r.
Dzień Myśli Braterskiej w kalendarzu
każdego harcerza jest ważna datą .
Jest to święto przyjaźni obchodzone przez harcerzy
i skautów na całym świecie…..
Dlatego liczę na to,
że uda nam się wszystkim spotkać na tym biwaku.

MIEJSCE : Jak dopisze śnieg to przepiękna i malownicza miejscowość położona prawie w górach, czyli Osolin - Szkoła Podstawowa
Przyjeżdżamy w piątek 19.02.2010r na godzinę 18.00
Wyjazd w niedzielę 21.02.2010r tuż po 12.00
Zgłoszenia do 10.02.2010r na [link widoczny dla zalogowanych] . W zgłoszeniach podajecie nazwę drużyny, liczbę osób i imię i nazwisko opiekuna .
KOSZT BIWAKU : 12 zł od osoby – płatne na miejscu . Dojazd we własnym zakresie. Jeśli macie w drużynie osoby z uboższych rodzin, których nie stać na zapłacenie za biwak, to proszę mi dać , a coś zaradzimy!!!
ZADANIE PRZED BIWAKOWE:
Zadanie 1.
Każda drużyna, gromada zuchowa przygotowuje prezentacje multimedialną lub film o drużynie. Wasza prezencja powinna ukazać waszą historię, wasze realizowane przedsięwzięcia , plany, marzenia itd. Na pewno znajdziecie sposób na zaprezentowanie samych siebie. Film / prezentacje nie może przekraczać 10 min. A musi trwać min.1,5 minuty. Pamiętajcie o jakości tych prezentacji . Zwróćcie uwagę na teksty waszych harcerzy, zdjęcia itd. Ponieważ przed puszczeniem tych filmów przejdą cenzurę .
Wasze zadanie zgrywacie na płytę i dajcie dla Komendy Hufca w piątek na biwaku.
Filmy zostaną wyświetlone w sobotę po zajęciach wieczornych poświęconych DMB
Oczywiście wybierzemy najciekawszy film/prezentację i nagrodzimy
Zadanie 2
Każda drużyna zabiera ze sobą

• 2 dżemy
• 2 pasztety lub konserwy

• 30 dag sera żółtego lub wędliny
• 1 serek topiony lub almettkę


CO ZABRAĆ?

- mundur harcerski
- śpiwór i karimatę
- menażkę
- ciepłe ubranie ponieważ będzie min. kulig i coś na przebranie
- przybory toaletowe
- gitary , bongosy itd.


ZAPEWNAMY :
- wyżywienie w tym obiad w sobotę
- dostęp o „każdej porze” do ciepłej herbaty i wrzątku
- atrakcyjny program dla poszczególnych grup wiekowych



Plan Biwaku - Drużyowie znają wstępne szczegóły !!!

Czuwaj !!!
dh. Ela Kuriata


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum hufca przeniesione! Strona Główna -> Imprezy Harcerskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin